BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

putera arryblog

SELAMAT DATANG KE PUTERAARRY BLOG

Pages

(u follow me,i follow u back)

Thursday, April 21, 2011

Saya cinta awak!



siapa saya untuk mempermainkan awak?

siapa awak hendak menyuruh saya menyukai awk?

siapa saya untuk mencintai awak?

siapa awak untuk saya cintai?

siapa saya mahu berminat dengan awak?

siapalah awak untuk menjadi milik saya?

siapalah saya untuk memiliki awak?

siapalah awak jika nak dibandingkan yang saya ada dahulu?

tapi....saya dah mula menyukai awak!

dan saya x boleh lepaskan awk!

tapi kenapa awak pergi kepada abang saya?!

belum sempat saya hendak menyentuh awak!

hati saya terkilan sangat!

saya terkilan sebab x dapat nak menyentuh awk yang lembut itu!

awak sangat cantik pada saya!

cantik kulit macam mutiara...

wahai handphone

u!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LINK HERE PLEASE!

Popular Posts