BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

putera arryblog

SELAMAT DATANG KE PUTERAARRY BLOG

Pages

(u follow me,i follow u back)

Monday, April 18, 2011

Ayat Mengorat


assalamualaikum.....
aip readers...korang pernah ark mengalami kesukaran dalam cara kemengoratan korang?*memandai jer wat ayat...
kalau korang yang membaca ni pernah mengalami masalah seperti ini...maka korang seorang yang bertuah!kerana korang sudah berjumpa dengan blog yang betul!
saya sebagai rakyat malaysia akan memberikan.....*silap tajuk plak...

  1. korang try guna ayat ni "cik...boleh x saya nak mintak 6ber cik?semalam sya mimpi orang muka sebijik macam cik...."
  2. aip..cik sehat x?tengok muka cik cm x sehat jer...kalau x saya nak bawa g hospital....
  3. cik nie macam apa yang mak saya cari la...cantik...bertudung*kalau pkai la...sopan santun....
  4. erm...cik..cik ada adik yang nama dia ***** x?kalau x de sory la...tapi kalau tetiba tringat kata ada...boleh la call saya...
  5. cik nie sorang2 ke?x de yang teman?boleh saya temankan?
    bahaya kalau cik sorang2 kat sini....
  6. *****(ada larat nx bagi banyak2 kt korang...yang sempoi2 hanya tuan dia ja yang boleh...
    haha.

p/s:arry dah try dah...banyak gak arry boleh...hehe

No comments:

Post a Comment

LINK HERE PLEASE!

Popular Posts