BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

putera arryblog

SELAMAT DATANG KE PUTERAARRY BLOG

Pages

(u follow me,i follow u back)

Saturday, April 2, 2011

KeRanA ApRil fOoL

April fool yang selalu menjadi permainanku ketika setiap kali munculnya 1/’4 kini menjadi lain…kerana aku pada mulanya hanya mahu memperkenakan kawanku tetapi telah berubah menjadi suatu percintaan….aku pada mulanya hanya ingin memperkena si dia Dengan berpura-pura menyintai dia….

Pada waktu itu,aku hanya berniat untuk memperkenakan dia kerana aku selalu mempermainkan orang ketika tibanya hari april fool..
tapi..ketika aku chat dengannya…aku ada menulis macam nie

“******* ….i love u…I need u…dah lama aku pendam perasaan ni
namun hari ini baru terdetik hati aku untuk memberitahu engkau
bahawa aku amat menyintai engkau…”


ketika inilah hati aku terdetik bahawa aku telah suka padanya…
aku x tahu apa yang harus aku cakap padanya…
tapi apa yg aku tahu aku t’lah jatuh cinta….

juz loving u…
always luving u

juz for you

sincerely from
princearry

No comments:

Post a Comment

LINK HERE PLEASE!

Popular Posts