BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

putera arryblog

SELAMAT DATANG KE PUTERAARRY BLOG

Pages

(u follow me,i follow u back)

Tuesday, March 15, 2011

Orang kata......Tapi Aku kata...


orang kata makan untuk hidup

bukan hidup untuk makan...

tapi......

aku kata baik hidup untuk makan

nanti kat kubur dah x bleh nk makan...

lagipun nanti x thu nak masuk syurga atau neraka....

orang kata

alang-alang menyeluk perkasam

biar sampai ke pangkal lengan..

tapi....

aku kata

alang-alang menyeluk perkasam

biar sampai kedalam mulut...

senang sikit..kenyang trus...

orang kata

perjuangan hidup kita masih panjang

jadi berjuanglah!

tapi....

aku tetap kata(nak lawan gak cakap orang tua2)

mana tau hidup kita panjang lagi?

duk kata hidup panjang lagi tengok2

dh hidup kt alam barzakh...yang tuh panjang sungguh r...

ada orang kata

guna handphone membazir duit..

bukan boleh bawa masuk kubur...

tapi..

aku nak balas balik

so aku kata...

x pa r..jnji guna juga duit tuh

daripada korang x guna..

apsal??duit tuh boleh bawa masuk kubur ka?

bukannya boleh bawa duit tuh msuk kubur then

bila dh lapar prgi kat kedai makan...

"cik, nasi goreng dgn air horlick satu"

aku gerenti x sempat nk psn..tuan kedai tuh dh lari dh..

orang juga ada kata (jin x kata ka?)

sebaik-baik jin adalah

sejahat-jahat manusia...

tapi

aku kata

zaman sekarang ni baik jin lagi

drpada orang...

sejahat2 jin pown

x jual anak sendiri...

p/s:nota ini hanya untuk memberi nasihat disamping nak memberi korang jadi bengong,bengap,pening,gila dan

penyakit2 yang seangkatan dengannya...

~>>segala kesulitan amat dihargai....<<~

No comments:

Post a Comment

LINK HERE PLEASE!

Popular Posts