BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

putera arryblog

SELAMAT DATANG KE PUTERAARRY BLOG

Pages

(u follow me,i follow u back)

Thursday, June 3, 2010

Yeahhh.....Cuti Sekolah "MENYERANG"Kembali


assalamualaikum ....yeaah akhirnye cuti sekolah "menyerang"sekolah kami n langkawi antara yang paling awal menerima cuti sekolah...maknenye aku dh boleyh balik kg r.....wahai orang2 kampung...kalian tunggu larh kepulanganku.....(cehh....x de sape yg nk tunggu ko....klu ko x blik pown x pe,wat menyemak je)...anyways,akhirnye dpt gak aku lari drpd skolah tuh.......setelah lama aku menunggu saat nie.....dan aku jugak dah berazam....aku,aku,aku,aku,aku,aku,aku,aku,aku,aku(brape banyak aku daa)aku dh bertekat yang aku akan...x,aku mesti....mesti pergi tengok cite THE KARATE KID
......hehe aku dah lama dah janji ngan kawan aku nak tengok cite nie...tpi yang tuh aku x brape kisah sangat coz aku tengah pikir ape yang aku nak buat waktu cuti nie....hmmmmm....same2lah kita fikir ye sebab skng nie aku nak kemaskan barang,nk balik kampung.....[KAMPUNG....I'M BACK!!!!]

SALAM SAYANG [PEREMPUAN JE YE...]
PerInDu JuwItA(DAH DAPAT NAMA BARU LARH
)

No comments:

Post a Comment

LINK HERE PLEASE!

Popular Posts